Zapytanie ofertowe na: „Zakup wraz z dostawą:

1)    Materiałów biurowych,

2)    Środków czystości,

3)    Tuszy do drukarek i kserokopiarek,

4)    Płyt CD i DVD,

5)    Tonerów do drukarek i kserokopiarek 

dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu” Znak sprawy ZP/23/19

Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na 5 ww. części, formularz ofertowy oraz wzór umowy zawierają załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.

Kryterium oceny oferty: 100 % - cena;

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem na 5 części.

Ofertę w formie skanu podpisanych dokumentów należy przesłać wyłącznie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 12-07-2019 r. do godz. 10:00.

 

Pliki do pobrania:

Zaproszenie do składania ofert:

Część 1- Materiały biurowe

Część 2 - Środki czystości

Część 3 - Tusze do drukarek i kserokopiarek

Część 4 - Płyty CD i DVD

Część 5 - Tonery do drukarek i kserokopiarek

Druk oferty, wzór umowy

Oświadczenie dot. RODO

 

Zmiana z dnia 04-07-2019 r.

Zmianie ulega wykaz dot. części nr 2 - środki czystości. Poniżej wykaz po zmianie.

Część nr 2 - Środki czystości

 

Zmiana z dnia 09-07-2019 r. dot. części nr 2 - środki czystości

Zamawiający wydziela z części nr 2 pozycję nr 31.

Pozycja nr 31 od dnia dzisiejszego stanowi osobną część zamówienia.

Dodatkowo Zamawiający zmienia opis przedmiotu zamówienia na część nr 31. Poniżej załącznik do pobrania:

 

Część nr 31 - kosz pedałowy

 

Informacja z otwarcia ofert, wykaz złożonych ofert, z dnia 12-07-2019 r. 

 

Wynik, z dnia 15-07-2019 r.